-

TURO MUKANA EDUSTAMASSA SUOMEA PITTI UOMOSSA
05
Sep 2017

TURO MUKANA EDUSTAMASSA SUOMEA PITTI UOMOSSA

Ensi tammikuussa muotiväen katseet kääntyvät taas Firenzeen, jossa järjestetään maailman tärkein miesten muotiviikko, Pitti Uomo. Tällä kertaa tapahtuma on erityisen kiinnostava, koska teemamaaksi on valittu Suomi, ja kahdeksan kotimaista brändiä pääsee esittelemään mallistonsa kansainväliselle medialle ja sisäänostajille. Turo lanseeraa messuille uuden, suomalaisen Ikla Wrightin kanssa tehdyn yhteistyömalliston.

GNF-IG-12

Ikla Wright x Turo

Ikla Wrightin ja Turon kollaboraatiossa yhdistyvät Wrightin moderni lahjakkuus, Turon klassisuus sekä rakkaus korkealuokkaisiin materiaaleihin. Valmistuttuaan kehutusta Central Saint Martinsin yliopistosta vuonna 2007, Wright on työskennellyt Lontoossa vaatesuunnittelijana. Vuonna 2016 hän lanseerasi oman miestenvaatemerkkinsä nimeltä IKLA. Turo on perinteinen suomalainen miestenvaatevalmistaja, joka on vuodesta 1938 alkaen vaatettanut niin presidenttejä kuin tavallisia suomalaisia miehiä. Vuonna 2015 kuopiolaisyritys kävi läpi mittavan brändiuudistuksen ja on valmis kansainvälisille markkinoille.

“Yhteistyö Iklan kanssa on hieno esimerkki toiminnastamme lähteä rohkeasti mukaan tavoittelemaan modernia ja kansainvälistä yleisöä. Pitti Uomoon pääseminen on loistava tilaisuus mille tahansa brändille, joten Suomen nostaminen esille tässä mittakaavassa on mahtavaa” Timo Tuominen, Turon myynti- ja markkinointijohtaja kertoo.

Turon ohella muut seitsemän brändiä ovat Rolf Ekroth, Julia Männistön Mannisto, Formal Friday, Saint Vacant, Nomen Nescio, R-Collection sekä Heikki Salosen Vyner Articles.

Comments are closed.